Tankar... I vanlig ordning

... har tagit mig en promenad me Thilde å Vovve. Trodde inte Thilde skulle vilja somna men när vi nästan va hemma igen så somna hon. Hoppas nu att hon fortsätter en stund för jag har en hel del data arbete framför mig.


En sak som jag stör mig på är tjat. Tjat tjat tjat. Jag hatar att tjata och blir jag tvungen, så lägger jag till sist av, för att tvinga folk till saker är inte min grej. Men sen sjunker verkligen självkännslan när man ser att de man "tjatat" om att få göra tillsammans med någon, passar aldeles utmärkt att göra tillsammans med någon annan... men inte med mig...
 Nå väl. jag kommer iaf inte fråga nå mer för jag är trött på att bli avvisad hela tiden. Och anledningen till att jag blir avvisad måste ju vara för att man inte vill umgås med mig, men inte vågar säga de rakt ut utan kommer me små inlindande kommentarer! Dagisfasoner är va de är och de har jag fått nog av!


Idag ska vi äntligen träffa Malin å Elvira.
De ser ja fram emot =)



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Något jag lärt mig genom åren är att människor som stjäl energi av en på ett eller annat sätt är inte värda att finnas i mitt liv, så dom väljer jag bort och får du någon som du "mår dåligt av" Anna så finns det andra som du mår bra av, =) så umgås med dom istället!



Sköt om dig.



Kramar

2011-05-19 @ 21:19:59
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0