Snokelimok

... vaknade i morse med seg röst och täppt snok...
Har varken tid eller lust me nån förkylning...


Sen vakna vi ju tidigare i morse å de känndes som om man va in nån jävla fotostudio för fasiken va de blixtra. Och dundra!
Satan i gatan vilket oväder det var. Sprang upp å drog ur alla vässentligheter sen kunde ja knappt somna om igen. Strömmen gick å kom om vart annat och de bara ruskade i hela jävla kåken när åskan small. Fy farao!
Nå väl... skönt å ha de ovädret borta iaf och ja e tacksam att maken min va hemma då. Är inte rädd för åskan men de känns bättre att ha han hemma när de är sånt oväder som de va i morse.


Jag känner så här att ja e fasligt trött på att ha ont i huvudet.
har de till å från hela tiden tycker jag...
Sen de här med å va trött. I går höll jag bokstavligt talat på att somna vid middagsbordet...
Helt sjuk känsla när man sitter där å heltplötsligt e man som borta...
Börjar nästan bli lite orolig för mig själv faktiskt...



Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja visst var det så!! som om någon stod utanför fönstret och försökte fota in med världens blixt! hjälpte inte att blunda heller, fick hålla för ögonen med händerna för att kunna somna om!..

2011-05-12 @ 16:28:34
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0