Hej hej

... Nu ska jag inte göra er besvikna längre så här kommer ett inlägg. Jag vet att ja e lite dålig på å lägga in bilder. Får skärpa mig med de =)


Som en del av er vet så har vi byggt våran kåk vi bor i själva. Vi köpte en brädhög från en leverantör sen så satte min man i hop de med hjälp av släktingar å så. Men iaf. Nu har vi bott här i lite drygt 3,5 år och fryshelvetet vi köpte genom husleverantören har gått ihjäl. Den går ner i temp varje dag så man måste sätta den på nån super inställning. Sen så har kvistarna i karmarna till alla innedörrar kommit fram vilket ser förjävligt ut. Stora som tummavtruck och bruna. jag mailade iaf husleverantören i går och har inte fått nå svar än... Hoppas dom svarar för annars ska dom minsan få höra! (jeanette jag skrev att ni hade samma problem med dorrkarmarna!) Ska bli spännande å se va dom säger.


Jaha... Idag e en dag som alla andra. Dvs en skit tråkig sådan.
Ja e så dålig på å komma på saker att göra som inte innebär att man måste lägga ut slantar.
Vare sig de gäller bilåkning, shopping, fika... Allt omfattar pengaslöseri...
I helgen stundar den årliga dagen då de ska bjudas på tårta kaffe å dopp...
Ångest..
Men de blir braaaa. Ska väl skicka ut en inbjudan te familjen idag... så får dom komma om  dom vill.

Hittade på en blogg: stuarts.blogg.se. Där hittade jag dessa bilder. han länkade även till en sida som jag tycker att ni tårtälskare ska gå in å kika på. Jäkligt häftiga tårtor som man tyvärr inte kunde låna bilder av. Men dessa kommer därifrån som han hade lagt ut =) www.oksugar.com

    

En super mario tårta som va rätt ball och sen en från Louis Vuitton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0