Gräsänka


... ja å så har jag klippt gräsmattan. Bensinen tog slut så lite fick ja lämna kvar åt maken och åkgräsklipparen.
Fy fan va jag hatar maskrosor. De ser ut som om vi bor i en maskrosodling! Nån som vet hur man får bort dom utan att skada gräsmattan??


Vill passa på att rekomendera en hemsida:
http://www.eyeslipsface.se/

Där hittar man massor med smink. Både mineral å vanligt.
De mesta är inte testat på djur heller vilket jag tycker är extra bra.
Priset ska vi inte glömma. DET ÄR BILLIGT!!!
De kan inte bli billigare.

Idag beställde jag SJU ögonskuggor inkl penslar för 245 kr. Sen va de 20% rabatt så 196 kr får jag betala =)
Gå in å kika! Jag är super nöjd med de saker jag betsällt där innan så give it a try vett ja
;). Man beställer från england och det tar ca en vecka sen har man sina grejer på posten=)





Kommentarer
Postat av: Erika

mja...vi har samma problem me maskrosor!! Min pappa sa att man ska göda gräsmattan så gräset tar över och maskrosorna göds sönder! Om det funkar vet jag ej...men det kan ju kanske va värt ett försök. Vi har även en del tistlar på en stor yta av gräsmattan å det är ju inte så skönt å trampa på.

2011-05-21 @ 23:59:55
Postat av: Karin.. =)

Har samma problem som Erika med tistlar. Folk säger att man ska göda bort. Och sen dra upp såklart...

2011-05-22 @ 20:46:21
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0