Dagen till ära


... Så ska jag städa efter att jag setat klart här. T sover så jag passar på att få lite egentid här vid datan...
 Många förväntar sig att man som mamma ska städa diska tvätta och allt sånnt skit när barnen sover, och vist, de gör man oxå, meeen man behöver även ägna sig å de saker man själv finner lite avkopplande också för de behöver man! De där blev e lång mening, men ja fick ju me allt ja ville ha sagt i en å samma ;)


Dricker mitt kaffe här i lugn å ro men i bakhuvudet ser jag disken "blomstra" och leksakerna ligga i en salig röra på golvet i resten av huset... Fy fan för å städa.. Skulle behöva köra en grundlig städning me å torka väggar tak, lister, dörrar, fönster-... a ni vet allt sånnt skit som man inte gör varje gång man städar. Men fy fan va jobbigt. Kul kanske om man kommer i gårng å e på humör, men de humöret har en viss tendens att inte infinna sig. Inte överhuvudtaget.
Nå väl. kaffet kallnar och fler sidor ska hinnas med innan plikten kallar. Så hej på en stund!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kunde inte hålla med mer. Man behöver lite "egentid" att koppla av på när barnen sover. Min brukar gå till att läsa bloggar å dricka kaffe :)

2011-05-18 @ 14:13:58
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0