Nu va de nåra dagar sen

... ja vet... ja har blitt dåli på å uppdatra. Men ja finner som inget att skriva om.

Jag har klippt mig idag. Välbehövligt. Hon tog av nästan 2 decimeter på längden. Underbart för de va så jäkla slitet och risigt. Thilde har vare å fått vaccin och de gick bra. Vi vägde å mätte å lilltjejen väger 10,4 å va 81,7 lång. Hon e lång tcker jag. Å sen borde hon tjocka på sig lite tycker ja. hon äter lite dåligt nu för hon håller på å få fler kindtänder tror jag. Hon bara pillar å är lessen å slår med handen i munnen. Stackars. Men de blir bättre. De sa dom på BVC iaf =)

ja håller på å vattnar gräsmattan, har sått lite ny, så ja måste gå igen men nu vet ni att vi lever iaf =)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: ann

ja fy för dom där tänderna... upptäckte ikväll att Aaron helt plötsligt fått 3 tänder till så det är kanske inte så konstigt att h an har varit extra gnällig ;)

Då är dom nästan precis lika långa då :) Aaron är 82 lång men han väger 12,7 kg :D

2011-06-14 @ 20:12:08
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0