Min resa

... Jo de kan man ju säga att de hela är...
Det är riktigt tufft och jobbigt med de går.. Nu pratar ja alltså om vikten..

I måndags hade ja tappat 2,1 kilo och nu är ja nere på en vikt som jag har svårt att komma i från...
Jag kommer fortsätta kämpa med maten så hopas jag att vågen vissar yttligare lite minus på måndag då de e dax för invägning igen. Det är så svårt. Just nu har jag så tråkit och då blir jag så himla sugen på något att äta.men om lite drygt en timme så är det lunch (finns dock inget att äta förutom mackor) så jag ska banne mig hålla mig.


Va in på kissies blogg idag... Brukar inte kolla den av många anledningar men idag gjorde jag de.
Har no inte vart i där nå de senaste året typ och anledningen till att ja titta in var för att en kompis på face hade skrivit om henne... Nå väl. ja gick in å kolla å läste lite.. Fy farao så hon ser ut. Är de ingen som säger till henne? Hun ser ut som ett jäkla benrangel! har hon anorexia? varför säger inte hennes familj åt henne? Vänner? va e deför vänner som ser hur hon ser ut men inte pratar me henne? Jo de kanske dom gör de vet ju inte jag men hon verkar vara sjuk iaf. Hon ser ut som ett barn med monster tuttar. Blä! Stackars tjej, hon kan inte må bra...


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Hon photoshoppar väl bilderna rätt hårt, men har sett bilder i skvallertidningarna också och hon har gått ner bra mycket i vikt. Anorexia är nog att ta i, men hon är väldigt smal. Inte riktigt hälsosamt.



Du är så jäkla duktig Anna! Håll ut nu, tänk på att det är bra att vara lite hungrig. Kämpa på sötnos!

Kraaaaaaam..... <3

2011-06-02 @ 11:52:31
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Malin

kanske var det min länk du såg på fejan, gissar på det... visst är det hemskt?! och traaagiskt!!! hon ser skitläskig ut!!! petar man på henne så går hon väl SÖNDER :((( tycker helt ärligt synd om henne, o det är INTE många jag tycker syynd om inte..!!



mitt tips ang vikten är att DRICK MEEEEERA VATTEN!!!

sköt kosten, o fortsätt kämpa.. vissa veckor går du ner mera o andra mindre.. huvudsaken är att du Inte ggår upp liksom :)



kraam!

2011-06-02 @ 13:57:58
URL: http://eliasoelvin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, bara jag som tycker att Kissie har fått en riktigt snygg kropp, om man bortser från brösten då. Dom är fula. :-)

Lycka till med vikten Anna, det grejar du säkert med motivation bara. Kram!

2011-06-02 @ 18:34:07
URL: http://strimmoravmig.se
Postat av: Annica

Ja, nu var jag tvungen att kika in Kissies blogg och som du säger - hon ser hemsk ut!!! =O

2011-06-02 @ 19:29:58
Postat av: Erika

Jag håller med ang Kisse. Hon måste ha nå fel i huvet. Hur kan man försöra sej så mycket?! Hon va ju faktiskt fin förut.

2011-06-12 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0