Vikten?

... Vikten av vaddå? Jo mig.
Jag har tappat 5,4 kilo sen starten den 28 maj eller när de nu var =)
BRA jobbat av mig!


Täkte att ni kanske ville veta de.
Sen om de synns eller inte de va jag inte riktigt. Eller jo så klart de gör men jag får inte höra de av någon... =/ Jo några har sagt att de synns lite grann. Men meeer resultat vill jag ha. jag har nått min första målvikt och nu strävar jag efter att tappa yttligare 4,7 kilo. Sen efter de är de bara två kvar =)


Nu ska jag få en trött tjej å sova... Hon vill ha äpple... Kommer å säger äpple äpple!  men vi har inga =(



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Såå jäkla bra gjort Anna! Och det syns massor! Både i ansikte, och på magen! Grymt bra jobbat!! =D Du är bäst darling! <3

2011-07-05 @ 18:48:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0