Tisdag


... Började min dag i tandläkar stolen... Gillar det inte men nu e de över.
Hon var väldig fummlig idag och hade inte riktigt koll på grejerna. Hon sprutade vatten i mitt ansikte utan att märka de först sen höll hon på å dra i genom hela min läpppiercing i genom läppen. Tyckte att det gjorde lite konstigt ont men eftersom jag va bedövad i halva överkäken så trodde jag inte att det var just den som gjorde ont... Hon stannade upp och sa; Men, hade inte du ett smycke där nyss...? Livrädd kände jag efter med tungan på insidan och kvar var den iaf. Petade till och kunde se den från utsidan oxå. Ja men där är den ju! Den hade bara åkt in en bit! BARA ÅKT IN EN BIT??!!! Den ska inte kunna åka in en liten bit! Blev rädd och ville bara hem. Fy va jobbigt de kändes för mig som är tandläkar rädd. Jag har ju bara en liten vit sten så det är ju lättare för den att följa med in om man fastnar än va en stor plutt gör. TUR jag var bedövad, för det gör ont som faaaan bara man råkar fastna lite grann när man typ äter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0