Knäproblem

... Knäna har börjat ge vika och de e inte alls bra!
Iagår tog jag vovven å thilde som låg i vagnen en kortre promenad på ca 20 minuter. På vägen hem börjar Acce halta. Min lilla voffare. Sen efter en kort stund haltar även jag. Gjorde förbenat ont in knät. Är både jag å Acce överansträngda av all motion? Jag ska köpa mig ipren och kurera mig med de och vila. Men vad gör man åt hunden? Idag tog vi en liten promenad igen, ja menar, acce lär ju ut oavsett scveda och värk, och för hans del gick de bra. Men jag hade ont i knäna hela tiden.


Får se om vi idag äntligen ska träffa sara å william. Var så länge sen nu. Men hon skulle va borta på fm så vi  får se när hon kommer hem va klockan blitt. Jag behöver nämligen va hemma till fyra igen... om ni vill veta ;P


Snart har maken min äntligen semester. De ser jag fram emot.
Kunna få lite mer avlastning på dagarna och sen får thilde tid med sin pappa.


Nu ska ja kika vidare.
å hörrni! var e alla komentarer?
Jag kan behöva lite pepp å stöd i min vardag så kommentera gärna.
Även fast jag segat ner på inläggen


Kommentarer
Postat av: Karin...

Pluttis Accis.. <3

Hoppas verkligen ditt knä blir bra nu hjärtat. Men liiite vila och så ipren så borde dte gå bort. Hoppas för allt i världen det för I need you!! =)

2011-07-06 @ 14:27:17
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Malin

vad har du för skor när du går?????

2011-07-06 @ 14:31:27
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: ann

Börjar med att säga att du är jätteduktig som kämpar på!!!

För mig händer det nada.... Men nån gång i livet ska jag väl också lyckas få motivation :D



Jag fick jätteproblem med mina knän när jag började träna mycket nu i början av året, men jag fick vätska i knäna. Det jag gjorde var att jag smörjde med voltaren och ipren varje gång innan jag skulle träna, drack mycket vatten!

Det som kan vara också är ju att du behöver bygga muskler runt om, (lår, vader)

men prova dig inte fram för länge!! Blir det inte bättre, gå till läkaren :)

2011-07-06 @ 16:35:16
URL: http://annottosson.blogspot.com/
Postat av: Malin

Har ni höftröntgat Acce? Han börjar bli till åren va?

2011-07-06 @ 23:07:20
URL: http://mollan1983.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0