Upp och ner

... Ja de kan man säga att mitt liv e just nu. Efter gallstensoperationen trodde jag att ja skulle slippa mer skit... Men nej. Va till en läkare i dag och fick veta att jag har nånting mer i kroppen som inte ska va där så nu väntar ännu en operation. Oroa dig inte anna de kommer gå braaa... Mmm lätt å säga men de e jobbigt för mig iaf =( . Just nu mår ja Inge vidare å deprissionen är nära en kollaps. Men ja får bita i de sura äpplet och inse fakta, de e bara å gilla läget å hoppas på att de blir helt bra efter denna operation. Ja har helt tappat suget till att blogga å vara trevlig å glad.. men de kommer väl till baka va de lider... Suget altså.

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

<3 Finns här... Dygnet runt... <3

2011-01-17 @ 21:46:32
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Usch vad jobbigt för dig Anna! Förstår att det känns tungt och glöm inte att man får vara deppig och gråta över saker och ting. Be att få prata med någon så du kan få ut dig alla dina tankar och nu har du haft en oerhört lång jobbig period, så det är ju inte konstigt att det påverkar ditt psyke! Vem som helst hade mått som du efter allt...



Finns här om du behöver mig <3



Kramar

2011-01-18 @ 09:22:44
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Erika

Men usch va jobbigt Anna. Låter inge kul med en till operation. Men varför måste du opereras igen?`Fick dom inte ut hela gallan sist eller?

Hoppas du mår bättre snart. Jag vet hur det är att vara deprimerad....det är 100 ggr värre att må dåligt psykiskt än fysiskt. Styrkekramar till dej...kram

2011-01-18 @ 13:14:54
Postat av: Malin

men ååh fy!!:( du behöver inte berätta vad det är, men jag blir ändå nyfiken..

HOPPAS du får må bättre efter denna op iaf!!!

STOOOR KRAM!

2011-01-18 @ 16:21:44
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0