Slut tjatat!

... Idag kommer lite tankar... Känner att de e en sån dag idag...

Jag hatar när folk ljuger å går bakom ryggen.
 
Nu säger ja inte att ja vet nån som gör de men jag vill iaf få fram min åsikt.


Folk som inte hör av sig, utan förväntar sig att den andra ska gö de.
Folk som säger; klart vi ska ses, men som sen skiter fulla fan it!

Jag hatar när folk ger en förhoppningar som sen inte införlivas (eller hur de nu heter).

Falskhet!

Finns de nå värre än falska människor som drar nytta av en å sen visar sig vara allt annat än ens kompis?
Personer som bara är där när de gäller vissa saker, men som sen inte visar nå som hellst intresse av att vilja umgås?

Så nu har ja fått spy lite galla.
Nu e de slut tjatat!




Kommentarer
Postat av: Sara

Håller helt med dig Anna! Hoppas inte jag är en av dom, då får du ge mig en fet spark i röven!;)

2011-02-22 @ 10:43:24
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Håller med föregående talare, men jag kan tycka att det har blivit lite glest mellan gångerna på sista tiden. Men den där bion tycker jag verkligen att vi ska styra upp om du orkar... <3

2011-02-22 @ 17:42:54
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0