Måndag

... Thilde kommer med hårborsten å så ska man borsta hennes hår. Hon är väl för söt. sen hämtar hon ett spänne å så ska man sätta i de i hennes hår. Men sen ska hon plocka ur de... å bita på de å sen ska jag sätta tillbaka de... men hon  låter de inte sitta kvar. förut gick de jätte bra men inte nbu längre =) haha tokan <3

Idag ska ja in te stan å träffa världens bästa Malin.
Underbara vän!

Vi ska kolla på tapet till sovrummet. Vi vill ha samma som nu men vi får se om de går... eftersom de kans skillja i färg på olika rullar så vi får se va dom säger. Det är fondväggen som blir svårats tror jag... Den andra väggen komme rman inte märka av eventuell skillnad då de är lite special i sovrummet...

Sen ska jag köpa "regnställ" till Thilde. Det är en jacka som är regntät med fleesfoder. Men de ser inte ut som regnkläder, ni vet galon. så de tycker ja e bra. =) Å sen byxa till de. Byxan e inte fodrad, men funkar ju jätte bra som överdragsbyxa och sen e den ju vatten avisande precis som jackan =) Sen lär man väl köpa ett galonställ oxå då vi bor på landet, (lera, vattenpölar å kor och hästar hos grannarna) men ja tänkte att den här jackan ser så vanlig ut så den kommer passa perfekt i vår =)

 

Byxan finns i rosa oxå... men ja tycker att svart passar bätre. Blir så jävla rosa annars...
Såg på hemsidan att jackan även finns i röd... de e fint...  men de blir no en rosa iaf =)

Kläderna är från www.lindex.se


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

De där är kanon! De där byxorna används flitigt på dagis på vår och höst! Bästa byxorna enligt mig! =) SÅ himla smidiga! Köpte två par svarta till mina kottar å. =) Ha en mysdag på stan!

2011-02-28 @ 15:28:07
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0