Jag lever


... Tur va? ;)


De gick bra igår. LÄSKIGT! och lite ont (fick mer bedövning som tur va) men värt besväret.
Nu får vi vänta i fem veckor på svar så får vi se om jag är "back on track" eller om jag måste in igen.



Hur går de med sovrummet undrar ni kanske?
Jo det stora projektet är igång och de kommer bli jätte bra när de e klart. Vi behöver köpa mer golv in dit, men de som vi tidigare köpt på bauhaus fanns inte kvar (dom sålde inte de märket lngre) så nu måste vi till enköping å beställa hem där. Jag måste kolla efter tapet och måla garderober. De ät min uppgift just nu. Å åka å köpa golv såklart =) maken min ska fixa taket, lägga golv, spackla å så va de nå mer...förhoppningsvis är vi klara till nästa helg, men de är inte säkert. kan bli veckan efter.

BILDER KOMMER! massor me bilder! =D


Nu: VILA!


Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att allt gick bra! <3 Håller tummarna för resten...



Kommer ju bli kanon i sovrummet! Hoppas ni hittar på mer golv bara! Puss på dig gumman!

2011-02-24 @ 09:43:57
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0