Hur går det?

... jo i går kväl va jag å maken till ikea och handlade lite nytt till arbetsrummet. Dock blev det inte den hyllan ja tänkt in dit men de blev en liknande så jag kommer endå ha samma typ av upplägg =) bara nåra fin justeringar. Å de blev lite billigare oså å de har vi inget emot =)Jag har börjat flytta runt lite möbler å de ser ut som en storm har dragit igenom huset. Grejer överallt. Det blir lite småförändringar i tvättstugan oxå. Bla så kommer en garderob att komma dit plus Thildes skötbord. De kommer bli bra tror jag.

I kväll hoppas jag på att vi ska kunna köra bort lite möbler som vi inte ska ha kvar till svärföräldrarna. Dom har bra förvaring där och desutom så e de deras gamla möbler som dom får tillbaka =) Sen har jag skänkt bort ett vitrinskåp och en byrå, och dom blir vi av med i helgen. Tillsdess får lilla toan agera förråd =)

Nej nu lär ja sätta fart. Stänger av datorn för att flytta den å ja kommer inte skriva nån mer blogg idag. Tror jag. Om ja inte uppdaterar från mobilen så håll utkik =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spänningen är olidlig;)

2011-02-16 @ 09:17:00
Postat av: Jeanette

Härligt Anna, ser fram emot att få se bilder, fota kaoset också :-D

2011-02-16 @ 09:37:55
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0