Fler å fler

... Fler å fler läsare hittar hit å d gillas.
Varmt välkommna.


Idag blir de inge arbetsrumsjobb... Jag ska träffa en kompis å de känner jag att jag behöver idag oxå.


Jag är lite ledsen idag... Eller ledsen å ledsen, jag e faktiskt ganska lugn å sansad efter vad som har hänt.
I natt vakna Thilde kl 1. Klarvaken oc vägra somna. Vid två gav ja upp så vi gick å såg på tv. Halv fyra ungefär, bar ja in henne i våran säng å så la vi oss å sov. Eftersem mamman tydligen var väldigt trött i morse så missade jag att lilla fröken stigit upp och med sig hade hon sin vällingflaska och min Iphone. När jag vaknade å märkte att hon varborta, så studdsa ja upp ur sängen å ropa på henne. Mamma fick ja till svar... Vart va ungen? Jo i tvättstugan å äter hundmat och plaskar i hans vatten... Ja kan se er skratta.. Men vänta lite. Man spar väl det bästa till sist? Jo för så här va de. I vatten skålen låg vällingflaskan å simmade och bredvid sig hade hon min Iphone som hon hade "tvättat av" i samma vattenskål... Som tur va så va så låg den ju inte kvar "i blöt" iaf... men den är vääääldigt blöt endå =(

Så vill ni mej nåt idag, så nås ja på fejs.


*MORR*


Kommentarer
Postat av: Malin

Snart ses vi...hoppas att mobilen vill vara med sanrt igen...du ska inte vara ledsen!!!

2011-02-17 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0