Va konstigt


... I mitt bildinlägg i går så la jag upp betydligt fler bilder... men vart tog dom vägen?

Ni får ta dom idag då...


Lek i gräset. Första gräsfläckarna att försöka få bort =)


Knoppar, jag älskart!




Dryg Gullan <3


Thilde gick å satte sig i pulkan.
Hon blev arg på mig när jag förklara att de är svårt att åka pulka när det inte är någon snö...


Hon har fått ärva en gammal trehjuling av kusinerna Wille å Towa.
Nu ska vi bara inköpa en cykelhjälm =)


Hon älskar att plocka med saker. Å lägga dom i den här lilla saken =)
Blommor, jord, stenar... Allt!


Så de va dom bilderna de. Gick fort å lägga ut nu när dom redan va nerladdade =)


I går kväll va vi till ikea och köpte inredning till sovrummet.. Men de vet ni ju redan.
N va även in å köpte massa betong som vi ska ha till Flaggstången som ska gjutas dit i helgen =)
Kommer bli jätte fint! Pricken över i lixom.

Sen överraskade han mig med att ha köpt en liten sandlåda till Thilde. Hon kommer älska att sitta där.
Nu vill hon bara gräva med spaden i rabatten så då kanske jag kan få ha den i fred haha.

Nu ska jag kika vidare. Får se va vi hittar på idg.


Kommentarer
Postat av: Erik

Fina bilder! :)



Selma tyckte också om att plocka med saker. Hon hade en dock-vagn här hemma förut som såg ut som en riktig vagn med förvaring under sitsen, där plockade hon gärna ner sina leksaker. Men man kunde även hitta andra saker som fjärrkontroller och batterier. Man visste vart man skulle leta! :)

2011-04-20 @ 23:57:17
URL: http://erikspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0