Hagen!

... Nu har vi varit ute. Hängt tvätt, spolat av bilen, vattnat nåra buskar, lekt i hagen, räfsat kvistar och löv... A typ de =) Nu ska vi fixa oss för att åka å shoppa pressent =) hihi ^^
Har inget att ha på mig då allt e för litet... men ja får väl klämma i mig i de vanliga utjatade (och utslitna) kläderna.
Handlar aldrig nå nytt till mig själv. I kläd väg då. Tänker hela tiden att de e onödigt å köpa nåt för jag har ju tänkt bli smal... hmm... har tänkt så rätt länge nu å inte kommit någonvart storleksmässigt så igentligen borde jag införskaffa mig nå nytt. Typ nåra par jeans som inte klämmer åt i magen å nå snygga toppar att ha till. Ja e trött på leggings. Känner mig som nån jävla mysdress som går runt. Nej fy farao! Men vet ni? Jag har iaf beställt mig en ny jacka hihi. Den borde komma veckan efter valborg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0