Boooriing =(

Ska gå ut på en promenad... Får se om man blåser bort eller om de går bra..


Jag har så sjukt tråkit idag. Skulle väl kunna städa eller nåt men ja känner mig bara less på allt. less på att behöva göra saker. Saker som lixom måste göras. Jag vill ha vår, men de vill nog dom flesta. Det finns så mycket jag vill men jag känner inte att jag orkar bära min tunga kropp och göra dom saker ja vill. Orkar knappt låta armarna ligga här på skrivbordet framför mig och låta fingrarna knappra på tangentbordet. jag tycker de är jobbigt, tungt. Hela jag känns jobbig och tung. men ja orkar inte ta tag i de. Blir bara på dåligt humör. BLÄÄÄ!!! Vill ha resultat fort fort fort! Men man kan ju inte banta så länge man ammar. Och ska jag vara så egoistisk och sluta amma och ge ersättning bara för att jag vill banta? nej de e inte min stil.Thilde går i första hand. Thats it!

Jag orkar inte ens göra futtiga magövingar här hemma. Får sån sprängande huvudvärk då. Varför blir de så? jag har ju allti varit en ganska aktiv människa som tränat osv. Men nu finns inget av de kvar. känns som om ja sunkat ner mej. Blä. Fy f*n. Ja e inte samma Anna som ja va förut. Det gör mej lessen




Kommentarer
Postat av: Elin

förstår hur du känner. jag har också sånna dagar. Just nu känns det som att jag har dem lite för ofta. Men så fort våren kommer så tror jag både du och jag kommer må lite bättre.

2010-03-03 @ 20:54:05
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Karin..

Du är en bättre Anna! En mamma-Anna som sätter din underbara dotter och din familj i första hand. Snart är det vår och vikten får man ta tag i när man känner sig peppad och det känns "rätt, annars går det inte.. =/ Fråga mig, I know..

Du är fin, PRECIS SOM DU ÄR!! <3

2010-03-03 @ 21:29:40
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0