Onsdag

...sommar sommar sommar. Ja de har vart så fint väder de senaste dagarna och det är sååå skönt. Äntligen lite sol och värme. Håller på å tvättar. Får bli en sån dag idag. Tycker de e så skönt nr man kan hänga ut kldernabpå tork sen. Skulle villja hitta på nå meeen vill inte va ensam så jag stannar i hemmats lugna vrå. Thilde har just somnat så jag ska passa på att gå ut och sätta mig i solen med en kopp Java. Sitter precis utanför hennes fönster så jag hör om hon vaknar :) Sånna här dagar älskar jag verkligen landet. Man kan gå ut i sin trädgård och sitta i solen. Man behöver inte bry sogbi hur man e klädd eller hur man ser ut överlag, man kan bara vara. Så himla skönt. Nu ser jag fram emot att vi ska glasa in en uteplats så man kan sitta ute även regniga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0