Glad midsommar

...bloggar ff från mobilen. Så jäkla drygt. Är på väg till huvudstanden för att fira midsommar på grönalund. Ska bli riktigt kul. Men nästa sommar får det bli en tripp till brunnen och se på när dom reser midsommarstången. Mest för thildes skull då jag vill attvhon ska få lika fina minnen som jag har från tiden med min mamma. Hon band alltid en krans till mig och jag var uppklädd i fin klänning klackskor och en fin hatt. Har så fina kort på mig när jag e uppklädd. Min mamma var en väldigt vacker kvinna. Hon tyckte om att klä upp sig och hon tyckte att det var viktigt att man såg fin och välklädd ut. Minns att hon sa till mig att ta hand om bl.a. mina fötter. Det var viktigt att ha fina fötter, gärna med målande naglar, så att man kunde gå i höga skor. Mamma gick alltid i högklackat. Jag saknar henne så mycket. Ha en trevlig midsommar allihopa! Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Mysigt med såna minnen Anna!



Kan du inte visa mig hur du gör för att blogga i Iphonen... Jag kan inte, utan jag kan bara skriva rubriken och sen är det kört =)



Hoppas ni hade en riktigt härlig dag och att ni får en fin bröllopsdag imorgon =) <3

2010-06-26 @ 09:36:54
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0