oj oj oj...

... studdsade upp ur sänegn i morse... de ringde på dörren. Det var elektrikern som skulle komma å grejja me nå el grejs.

Thilde sover. Alltså hon är så snäll å duktig. Hon åt vid tio tiden i går sen gosde vi ner oss i soffan under en filt, som vi allt gör efter "kvällsmaten", sen somnade hon som hon bukar göra. Hon brukar vanligtvis vakna vid ett halv två igen å vilja äta, men både i natt och natten till i går så sov hon fram till tre resp. halv fyra och ville ha mat, sen sov vi till sex igen. Gud så skönt. hoppas hon håller sig där nu så man får lite längre sömn mellan matningarna.

I går va jag hem till mina föräldrar och sydde en gardin kappa till Thildes rum. Himla fint blev de. Har inte sytt på maskin sen 9an så jag  ganska nöjd med resultatet =) Sydde även på en overlock maskin i går för första gången, de va skoj att prova nå nytt.


Orkar inte riktigt sitta här å skriva idag heller... har liom inte kännt mig så sugen på att sitta vid datan alls de senaste dagarna. Blir en hemma dag idag fast ja skulle vilja åka in till stan å umgås med familjen. Men känner att vi kan behöva en hemma dag i dag ör vi har vare borta vaje dag denna vecka än så länge.

Nehepp nu vakna "puppan".

 

På återseende mina läsare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0