Garderoben...

... Shit va skummt de ser ut... stavas de verkligen garderoben? ja de gör de haha. Ah ja tänkte ni kaneke ville veta hur de gick med städningen av den i går? de gick inte alls. Ja sov middag med Thilde, de va typ de jag gjorde i går.  Man behöver faktiskt inte göra något varje dag. Även fast ja vill de då jag är extremt utråkad i bland.

Idag återgår livet till de vanliga igen. Eller inte riktigt för vi har ju vår älskade tjej här hos oss nu, mén Niklas började jobba i dag.. de va de jag syftade på. Jag ghår ff och väntar på att min mobil ska komma. den borde komma i dag. Annars blir ja riktigt sur och ringer och skäller ut dom. Kommer den idag så hoppas ja att bilen startar så ja kan hämta ut den. Annars får niklas gö de sen.

Lär kila.

på återseende =)


Kommentarer
Postat av: Denise

Sova middag behöver man göra ofta som nybliven mamma. Kramar mammsen

2010-01-11 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0