Ååh!

Fan va jag hatar den här kylan just nu. Får inte i gång bilen och kan då med andra ord inte komma här i från! Jag blir sååå trött. Ville in till stan för ja har en del saker som behöver inhandlas. Karin erbjöd sig att vi kunde åka i hennes bil, men hon har ju redan två bilbarnstolar i den så Thildes skulle kanske inte få plats. Jo den kan ju få plats men då får nog inte ja plats. Sen har vi ju vagn problemet. Karin har ju syskon vagn, men jag vill ju så klart ha min egen vagn och den får inte plats i bak. Så jäkla typiskt =( Ringde Niklas och han sa att vi får dra i gång bilen i kväll när han kommer hem så får den stå å gå en stund å ladda batterit. Så nu sitter jag här, allt är fixat med skötväska och sånna där saker, jag e sminkad å klar och Acce har vare ute. Bara Thilde som ska kläs på sen hade vi kunnat åka. ÅÅÅH!!! =( Det får väl bli yttligare en dag i det tråkiga hemmet. Åh inte kan ja ringa å prata me folk eftersom man inte hör mig spec bra när jag väl kan ringa =( Det bara sprakar och jag låter som om ja sitter i en tunnel i kina. Villken pissdag detta blev.

Nu mpåste ja se va Thilde knorrar om i sin säng...

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0