Jo då så atte...

... BVC idag. Läkarbesök. Gick jätte bra. Thildis växer så de knakar. 56,5 cm lång och 4650 g. Våran lilla tjej. Hon ligger hos sin mormor och sover nu. Vi ska strax bege oss hemmåt. Skulle behöva ta mig en promenad men finner ingen ork. Blir så trött på mig själv att jag helt saknar självdiciplin. *Morr*.

Dop dag är bokad. Nu ska man bara skivka inbjudningar till familjen å några få utvalda vänner. Känner att de mest är en familje grej men några vänner ska vi bjuda. Kanske skulle ha dopdagen som mål, att tappa några kilon till... Man vill kanske kunna ta på sig något finare just den dagen så då kan de va kul att inte se allt för hängig ut i kroppen. Asså grejen är ju bara att komma igårn. Meeen de e ju så svåååårt att få arslet ur vagnen som man brukar säga.

Blev tyvärr ingen öppnaförskola idag som planerat. va ju på BVC sen orkade jag inte helt enkelt. Man hade ju kunna vart dit en snabbis men kände att de va onödigt. Nästa vecka ska vi iaf dit. Då ska vi prata babymassage. De ser jag fram emot. Sa jag förresten att vi bokat in oss på babysim i april? Måste införskaffa sånna där badbyxor som man måste ha så de inte kommer bajs å kiss i vattnet. Skulle va väldans pinsamt om de hände för då måste dom ju stänga av och sanera vattnet... =/ Behöver inföskaffa någon form av badutstyrsel till mig själv oxå, frågan är bara vad. Ny bikini eller en skapli baddräkt? har hittat en snygg bikini på en butik i Västerås som jag vill ha, men den kostar 900 om ja inte minns fel. Lite väl dyr för min plånbok. Plus att de känns ganska onödigt om man sen tappar massa kilon å inte kan ha den efter de..

Nej nu ska jag se om dotra vill vakna för nu behöver vi åka hem.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0