Mobilblogg

... Min lilla flicka sover, men när hon vaknar åker hon å ja te Västerås å träffar Karin med barn å köper de siste julklapparna. Har bara två kvar och jag vet va ja ska köpa. Sen ska ja no se om ja hittar nå te mej själv =) hihi. Jaha å så de har påstådda terror hotet... Fy fan va otäckt. Sen Att att nån politisk höjdare skrev ut om dådet på sin tvitter mitt i natten, njaaa ja tycker de verkar lite dumt innan de ens kommit ut på nyheterna osv... Sen har vi väl en statsminister som ska föra regeringens talan? Att han sen väljer att hålla en presskonferens så sent som kl halv ett i dag tycker ja e dumt. E de ett teroristhot mot Sverige så bör väl den informationonen komma ut så snabbt som möjligt efter det såkallade terroristdådet...? A de tycker iaf jag. Va rädda om er och varandra där ute!! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0