Skit dag =(

... Jävla dag å va rutten. Fick åka me Thilde till läkaren i morse. Hennes eksem e inge roliga. Ska försöka me en ny salva men funkar inte de så måste dom fan kolla upp om hon e allergisk eller nåt. De blev en liten promenad me Karin inne i stan.

Ååhh jävla skit dag. Har moffat massor och jag mår skit. Mår illa och är trött grinig tjockis å värdelös. Nu e de bara å börja om på nytt. Hade gått upp ett kilo i morse =( JAG SOM BARA HADE 1,5 KVAR TILL FÖRSTA MÅLET =( Nu får jag börja om. Har svullat idag å de gör mej arg. Vill ha pizza å cola men de blir inge av me de. Bra de iaf. Thilde e grinpelle idag å jag känner inte att ja har nån ork för de. Niklas har inte komme hem än. Är å köper nå mursten i västerås. han e på väg hem nu. Jag har iaf planterat lite penseer i krukor på framsidan idag. Så nånting vettigt har ja gjort.

 

Nej nu lä ja gå å se efter va grinpelle gör. Hon e trött men vill inte sova. Jag vill sova!!!!


*GÄSP*


Kommentarer
Postat av: Elin

jag har också syndat idag.... fyyy på oss

2010-04-19 @ 19:31:02
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Anna!

Hur står det till med er? Var så längesen nu..Och hur är det med lilla Thilde? Hoppas ni får bukt på eksemen snart, inge roligt..



Kram Kram

2010-04-20 @ 07:06:10
URL: http://madeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0