Okej

... Först. Det stod att ja bara hade en kommentar men när ja kolla så va de flera st... Skummt. Kul att ni kommenterar iaf =)

 

Så här ligger de till. När jag skrev mitt förra inlägg så insåg jag inte att det skulle till å vara påsk så jag börjar om idag. Inge mer godis, kakor och läsk. Det känns tufft för jag är så förbannat sugen på cola just nu =/. Men jag måste ju börja nån stanns annars kommer ja allti vara tjockis. Även om min stora kärlek älskar mig för den ja är, trots mina dallriga kurvor, så måste de bli en ändring. Får se, han kanske hakar på han med ;)

Vi är lite snuviga jag å Thilde, men idag måste jag in till stan. Måste till apoteket och köpa refill till nässugen och sen till hm och lämna tillbaka lite kläder. Måste även köpa en ny pyamas till gumman då hon numer har strl 62 =). insåg igår att favorit payamasen börjar bli lite kort i benen så nu måste hon få en ny. niklas sa: Vilken otur, då måste du ju handla en ny. Han var lite ironisk. han tycker ja skämmer bort vår lilla ögonsten. Men va gör man inte för sin lilla tjej =). Blir nog en promenad med Elin oxå. Skulle va himla kul att träffas å prata lite skit. Inte setts på hundra år nästan ;)

Måste skärpa mig med uppdateringarna nu. har försökt att skriva från mobilen men de verkar inte vilja funka... kan lixom bara skriva rubrik... sen inge mer. Skummt.


Kommentarer
Postat av: Erika

ja men visst är de kul att köpa kläder till dom små. Martin tycker att jag shoppar fööör mycket.

2010-04-08 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0