Älskade dotter

... I natt sov Thilde ända till 5 innan de va dags för mat. Jag har vaknat ett flertal ggr och kollat så hon andats men hon bara sov å sov. Jag hade precis tagit mig ur sängen för att gå å pumpa ur ena bröstet som var STENHÅRT när ja hörde att hon vaknade så då fick hon äta ist =) Sen sov vi vidare till kl 8. Mycket skönt och välbehövligt både för mig och henne.

 

Idag ska vi nog åka en sväng in till Sala och ta en prmenad där tänkte jag. De finns så många fina promenad vägar där så de e värt att åka in bara för de. Sen får vi se om mina föräldrar e friska från magsjukan för då åker vi kanske dit på en kaffe efteråt. Vi får se hur de blir.

Min lilla tjeje sitter i babysittern här bredvid mig och de verkar som om hon e lite trött igen så jag ska se om hon vill sova..



Avslutar med att säga STORT GRATTIS till Malin å Roger!
Lycka till med erat nya liv tillsammans, som man och hustru!



Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0