Hey! Är ni kvaar?! =)

.. Jag e kvar. Har bara haft en låååång semester från detta skvaller place ;P

Vad gör vi?
jo T har börjat dagis och de går super. Hon blir visseligen ledsen när jag går men de går över innan ja ens kommit ut typ =) Förut höll hon sig fast vid mig när ja skulle gå men nu släpper hon mig och sträcker sig lite mot fröken. Dock e hon ff ledsen och säger mamma mamma hela tiden (hjärtskärnade) men de går så bra och jag vet att hon trivs ovh har super kul me sina nya polare, som hon har börjat kunna namnen på nu oxå =) Så duktig =)

Jag har börjat jobba. har vare där en dag... Hehe.. De kändes bra och jag kände mig välkommen.
De hade satt upp en arbetströja till mig med mitt namn på, satt ballonger och skrivit en "välkommen tillbaka anna" skyllt =) Då blev ja nästintill tårögd. Det gjorde min dag och jag blev på lite extra bra humör! Tack goa ni (om ni läser)

I övrigt e allt som vanligt.
har ja sagt att vi fixat lekstuga till T?
Jag mitt pucko har glömt att ta före bilder så endast efter bilder kommer att visas när den är färdig. kan bli i vår, då vi har lite kvar att göra, men bättre sent än aldrig ;) Jag ska måla invändigt... Halva väggen vit och sen en list sen övre delen i grönt. En mjuk ljus grön så at den inte blir för tjejig. Man vet ju inte om nästa barn (när den nu är dax. Dvs INTE nu) blir en pojke, och då e de ju bra om de inte bara e rosa rosa rosa där inne =)

I morgon är det jobb igen och de ser jag fram emot. Jag har fått en helt ny avdelning, som är "min", som jag vill försöka lära mig allt om och få i topptrim. Altså det är inte en ny avdelning för butiken, men för mig som hade ett annat ansvarsområde sist jag jobbade =) de här blir kul och jag ser fram emot en höst av mycke lärdom och nya utmaningar!

Jag ska försöka bättre på bloggandet. har äääääntligen fåt tmig en iPhone igen så då kan ja även blogga från den när tillfälle ges. vet dock inte hur man gör för att få in bilder från den.... Nån som vet? Är de svårt?


Nu ska jag försöka hinna med lite annat medan skruttan sover. Hon kommer nog vakna strax.

På återseende =) Snart =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt att få läsa lite igen:)



Jag tror att man måste ha betaltjänst för att lägga upp bilder från telefonen, men jag bara TROR!!:))

2011-09-09 @ 21:33:14
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Karin.. =)

Härligt att du är tillbaka och skönt att det känns så bra på jobbet! JAG BLIR SÅÅÅ GLAD!! =D

pUSS PÅ DIG SÖTIS! <3

2011-09-09 @ 22:14:39
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0