Fredag

... Jobba idag. Magen har spökat även i natt och jag måste ringa läkaren idag. Det blir tufft att jobba med den här värken men det är samnma där, man får gilla läget och göra det bästa av de. Det finns folk som har det värre än jag även fast det just nu känns som om allt jobbiga har kommit till mig. Jag vet att mina inlägg är tråkiga just nu men det är så här mitt liv ser ut just nu så då e de de jag skriver om. Måste ventillera nånstanns och då blir de här. Jag är inte van vid att prata med någon om hur jag mår så genom alla år så har de bara växt i min ryggsäck som jag nu får släpa på tungt efter mig.

Kommentarer
Postat av: Karin.. <3

Du är så duktig som kämpar på fast det är tufft gumman min.. <3 Du klarar det här och det komme rbli bättre.. <3

2011-09-23 @ 08:45:21
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0