En rolig historia.

.. Nä jag tänkte bespara er lite gnäll idag. De är Inge kul att läsa när folk bara gnäller å klagar hela tiden. Jag fortsätter mitt mobil bloggande och därmed blir ni utan bilder. men de finns inte mycke bilder från dagarna heller så de så. Idag ska de bli toppen väder och jag ska jobba. Hoppas på många stooorshoppande kunder. I går när jag kom till jobbet står chefen och meckar med dammsugaren. Han bytte ut den trasiga sladden som blivit lagad aldeles för många gånger med el tejp. En av våra anställda sa att tänk om de blir nå fel på den... Nej då de skulle de inte bli. Praktikanterna damsög butiken och den funkade perfekt. På kvällen en halvtimme innan stängning skulle jag dammsuga och satte i sladden vid kassan. POFF!! Kassor skrivare och sängstudio dog. Panik! Fick fart på allt igen efter ett flertal vändor till proppakåpet då huvudström och jordfelsbrytate gick. Men när kassan skulle startas så gick de inte att öppna den. Herregud. Fick ringa service center. Där fick jag med mina trötta öron försöka förstå mig på den väldigt dansktalande kvinnan som hade småbarn skrikandes i bakgrunden. Allt löste sig tillslut och våra sista kunder kunde handla de de ville ha och vi kunde avsluta dagen. Så kan de gå när man ska dammsuga med en trasig damsugare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0