Hon kom, hon sågs, hon segrade!

... ja vad kan jag säga? Konserten var mer än underbar och återigen har jag fått se min stora idol i globen!
Jag verkligen älskar henne och i år vart jag glatt överaskad av hur pigg och glad hon va på scen. Hon log, hon skrattade och hon tillochmed pratade med publiken, vilket hon inte gjort vid tidigare konsertar jag varit på. Hon va grymm och jag längtar såååå tills hon kommer tillbaka igen!
 Bjuder på två bilder. Resterande 200 håller jag för mig själv =)





Den sista är kanske lite långt i från men bilden är tagen i det storslagna slutnummret! Britney får på sig ett par stora lysande vingar och tas upp i luften som senare fylls med silver confetti och ett "regn av guld". Underbart!


Lite kul var att årets idolgäng satt endast ett fåtalrader nedanför oss, men deras nummer de skulle framföra med britney...? Vilket skämt. De bara stod där ui ena hörnet av scen och HOPPADE! Inga intränade steg, utan de hoppade upp å ner och flaxade med armarna... Nå väl. De va kul att se dom med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0