Då va de söndag igen.

... Thilde sover å maken har åkt iväg...
Ensamma hemma igen...



I går firade vi lite valborg hos svärföräldrarna. Där var oxå Niklas faster med man och sen Ingegärd, Niklas farmor. Det bjöds på fördrin och därefter massa god mat. Förrätt, varmrätt, efterrätt och kaffe.
Det bjuds alltid på så mycke gott när man är ditbjuden på sånna här special dagar =)
Sen kom Niklas syster Carola med familj =) Mycket trevligt.
Vid nio tiden gick vi å tände brasan sen kom alla andra på våran "gata" och myste vid brasan. Det är så varje år. Och alla familjer har alltid bjudit hem lite släktingar å så så de blir lite folk =) Min syster komförbi med sin dotter oxå. Det tyckte jag va lite extra mysigt =)


Idag skulle jag behöva att inte äta nånting, pga allt man åt i går. Men de gör jag såklart inte utan jag har tryckt¨både frukost och lunch redan haha. Får se om vädret håller isig, då kanske jag tar en promenad senare i eftermiddag. Om de e nån här ute som läser och som är sugen på å hänga på så säg till. De e alltid trevligare med sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0