Vet ni`?

... Jag är trött. Jätte trött. natten till i går börja T krångla igen me sömnen mer än vanligt. Hon finner lixom ingen ro. I natt samma tid (0245)vakna hon igen å finner ingen ro. Hon blundar år är super trött men kan bara inte somna. Vi somna en halvtimme i fåtöljen å när jag bar inne henne till sin säng vaknar hon å är heelt hysterisk. å sen får vi börja om igen. fattar inte vad som är fel. I går va vi desutom på fröet å lekte och på kvällen hade vi min en syster här med sin familj så då vart de röj å lek. Plus att på dagen hade vi vart ute på gården å strosat runt. Hon kunde inte sova även fast vi stimmulert henne massor...


All min enerig och ork ja haft de senaste dagarna är som bortblåst =(
Jag är trött. Jätte jätte trött =(


Kommentarer
Postat av: Malin

de kan bli överstimulerade och övertrötta med...

Elias blir bara värre o värre ju tröttare han är.. inte ska han somna inte!... han blir som en duracellkanin.. springer omkring.. runt runt runt.. kastar saker... slåss.. skrattar och stojar.. ALLT för att hålla sig vaken!

hoppas ni finner en lösning så du slipper sitta vaken med henne på nätterna!!!!kraam

2011-03-18 @ 09:28:30
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Karin.. =)

Vi hade samma med Stella. Skit jobbigt... jag tror att hjärnan bara går på högvarv för att bearbeta allt hon sett och lärt sig under dagarna... Därför drömmer hon och vaknar och sånt. Det är vad vi tror i efterhand iaf. Men det löste sig med tiden och nu sover hon fint! =) Hoppas det löser sig fort! Ring bvc om du behöver råd! Kram! <3

2011-03-18 @ 11:43:52
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Är hon så jämt Anna, mer eller mindre?



Karl och Jonna har ju fått sömndroppar för att kunna sova mer normalt och kanske behöver du bryta mönstret om det är mer eller mindre så jämt... Jobbigt värre iaf <3



Ska komma ihåg och prata med dig om det nästa gång vi ses =) <3



Kram

2011-03-20 @ 21:13:21
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0