Måndag och jag plussar!

... Neeej inte på nån gravid sticka utan på vågen...
Där lurade jag er allt! ;P

Det är plus 0,7 på vågen efter en hård vecka med mycket mat och flertal kalas och jag måste säga att jag är lite besviken på mig själv. Sedan starten för en månad sen har jag bara tappat 2,8 kilo och jag hade hoppats på minst fyra. De är tungt för jag sliter verkligen som ett djur för att nå resultat men de går väldigt sakta. Lite för sakta tycker jag. Jag motionerar varje dag och äter betydligt mindre äv förr. Det tråkiga är att man tappar lusten när man kämpar så hårt men inte får de resultat man borde få. Men men nya tag idag... Sen e de ju midsommar på fredag och jag har fått uppdraget att göra tårta... Marängtårta med jordgubbar... De blir en prövning för lilla (stora) mej.. Nu vet jag va ni tänker ang min vikt, att jag borde va nöjd å att man faktiskt ska gå sakta fram när man ska minska i vikt osv osv, men jag har lite press på mig ska ni veta. Min kropp kommer gå sönder om jag inte går ner, så om kommer ni fälla nå kommentarer om att ja ska va nöjd å allt de där så kan ni spara dom åt någon annan. jag behöver endast pepp och inge ris!


Jag håller på med tvätten... så ja ska återgå till de.



Kommentarer
Postat av: Malin

men en tanke Anna, hur mkt exakt ska du gå ner? var ligger på du på bmi skalan?

ju närmare din idealvikt du kommer desto LÅNGSAMMARE och SVÅRARE blir det att gå ner!

MEN du fixar det!!! funderat på att spara in på kolhydrater? kör mera protein och grönsaker ist?

skippa frukten, kvinnor ska endast äta MAX 1 frukt per dag.. (vet såklart INTE hur din kost ser ut osv.. :).



lycka till nu! kämpa mera!!!:)

kraam

2011-06-20 @ 12:10:25
URL: http://eliasoelvin.blogg.se/
Postat av: anna

hej! känner inte dig men brukar kika in här lite då o då. har förmodligen hittat dig som en länk på någon annans blogg. har inte heller skrivit tidigare men eftersom du vill ha lite pepp så tänkte jag att nu är det dax. jag tycker att 2,8 kg på en månad är ett jättebra resultat, vet att det inte är roligt att höra men en sakta viktminskning är mer hälsosam för kroppen, skittrist jag vet för man vill ju bara rasa i början. kämpa på så ska du se att det kommer ge mer resultat. jämför dig inte med någon annan för vi är alla individer o gör ett i olika takt. heja heja heja!!!

2011-06-20 @ 13:04:31
URL: http://frujansson.com
Postat av: Tove

Spana in gaybloggen. Han äter ett bantningspiller som fungerar hur bra som helst och verkar hyffsat ofarligt så länge man inte har högt blodtryck eller hjärtsjukdomar i släkten :)

2011-06-20 @ 15:01:41
Postat av: Karin.. =)

Du gumman, det här klarar vi! nu jäklarns är det hårdkörning i veckan! Imorgon ska vi gå och då vill jag ha full redovisning på allt som stoppats i din mun. Så nu håller vi oss i schack så vi får vara lite stolta imorgon! =P Nu kör vi hårt!!!!!!

2011-06-20 @ 22:12:50
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0