1.1.11

...ligger på soffan som en jävla grönsak. N jobbar å svärmor va här å hämtade thilde då ja inte får lyfta å sånt på en vecka. Jag känner mig så jävla värdelös som inte kan ta hand om min egen dotter. Ja har inte fått träffa henne på två dar å i går va jag ingen rolig mamma som bara satt och hade ont. I natt vakna hon vid tre å vägra somna. De enda som hjälpte va att hon fick sitta i min famn å mysa i fotöljen. Tror hon saknat mig minst lika mycket som ja saknade henne när ja va inlagd. Hon hade gått runt å ropat på mig när ja va borta å nu när ja e hemma kan ja inte ta hant om henne. Den känns värdelöst att N måste jobba när ja e nyopererad och vi har en dotter att ta hand om. Nåja de e vl ba å gilla läget, tur svärmor kan hjälpa iaf. Vill bara gråta. Ja saknar henne fastän hon bara är i "grammgården". Men ja får ta mig dit sen när ja vilat lite. Jag vill kunna pussa å krama å busa me henne. Ja ska inte släppa taget omhenne när jag väl får lyfta upp henne i min famn. Vi ska mysa å leka hela dagarna då. Hon är mitt liv, mitt allt. Jag älskar henne så mer än nånting annat. Mammas prinsessa. Min fina Thilde.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fy så jobbigt för dig Anna, men försök och tänk att ju mer du vilar ju fortare blir du frisk och ju fortare kan du "ta hand" om Thilde själv! Jättetråkigt för dig att N inte kan vara hemma, men det verkar vara våra karlars melodi. Undrar själv hur det skulle bli om jag blev sjuk så =S



Krya på dig så mycket vännen <3

2011-01-02 @ 08:29:16
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0