=(

... Fy faaaaan! Som en bärfis skulle ha sagt, jag mår skiiiit! Vilken jävla piss dag! Ja hatar den här dagen!!!!! Allt går åt helvete å ja har gråten i halsen å vill ba skrika rakt ut! I natt kände ja av galstenen lite grann. Jahapp tänkte jag, nu ska jag inte kunna gå på festen på lörda för då kommer de smälla till å ja blir sängliggandes aldeles ensam. men de har gått över. peppar peppar ta jävligt hårt i trä! Idag när ja skulle fixa mig så finner ja inga kläder att ha på mig då allt i min garderob e för litet! Igen. Kunde ha vissa plagg ett tag men nu e allt för smått igen bara för att ja e ett jävla miffo som nte kan je fan i alla gosaker, mackor å allt skit! Fy fan för mej! Sen när de va dax att sminka på sig lite så tappar ja min splitter nya eyeliner i golvet. Krasch sa de så gick den sönder. Tydligen så va den gjord av glas... Hann använda den en gång. Jippii! Sen när man ska försöka ta upp skiten så kommer en liten madamme å kryper i de svarta kletet så hon blir svart. Kul! Får ett smärre utbrott inne i mitt huvud å har lust att kasta mig själv rätt in i spegeln så ja skär upp hela ansiktet så ja inte kan sminka mig. meeen eftersom ja e sååå "bra" så gör ja inte de utan tar lugnt och sansat bort tösabiten från smeten. Eftersom det visar sig att hon är super duper trött å vägrar vara nån annanstans än i min famn så går vi å lägger oss i sängen å hon somnar efter en stunds brottande me  nallar kuddar å allt va de nu va å ja kunde återgå till mitt sminkande. Nu sitter ja här. Tösabiten är åter igen vaken så nu ska vi äta mellis sen åka te stan å se om skomakaren kan laga mina skor, som visade sig vara mer paj än va jag trodde. Så här står ja nu i valet å kvalet om hurvida ja ska gå tillväga i morrn angående mitt skoproblem, som ja inte trodde att ja hade men som jag tydligen har. Hänger ni med? Jävla skohelveten!!!!!!! Nu e ju frågan, kan han laga dom eller blir ja tvungen att gå barfota?



Skratta bäst som skratta sist!


Kommentarer
Postat av: Karin..

Men vilken skitdag!! =( Trodde att du var sjuk när hjag läste i början och blev jätteledsen, men vilken tur att du mår bra iaf. Förutom allt annat tråk då.. =/ Kämpa på, vi kommer vara grymma imorgon!! =)

2010-10-29 @ 16:08:57
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Erika

väntar med spänning på att du ska lägga ut en bild på dej i din halloween outfit!! =)

2010-11-03 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0