Vet ni vad

... Jag skrev ett långt inlägg här för nån dag sen. Men de försvann :( som ni vet så skriver jag från mobilen nu och de e så drygt så jag orka inte skriva om. Vi har iaf köpt ett parasoll till vagnen. Vilken bra uppfinning. Funkade fint idag när vi va ut å gick. Jag måste tillägga en sak, ni får ha öevraeende med att de blir lite stavfel i bland. Hoppas de e okej. I morrn e de ladies night i gallerian och jag hade tänkt åka in. Niklas ska få lite ensam tid me thilde och jag kan behöva lite egentid jag med. Jag hoppas de ska gå bra. Får amma henne innan ja åker och sen kan Niklas ge henne gröt om hon blir hungrig igen innan jag kommer hem. Blir isf först gången jag åker i väg utan min lilla tjej. Läskigt men kan bara välbehövligt för alla tre parter :) nu ska jag fixa me annat. Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0