Sängläge

...ligger på sängen och vilar. Har tvättat tre maskiner i dag som nu sitter ute på tork. Har bäddat rent och snyggat till i sovrummet, Putsat insidan av fönstret, bytt gardiner och fått in en liten känsla av Orienten. Äntligen, älskar nämligen den stilen på inredning. Blir kanon fint sen när ja e klar och fått inhandla lite mer som jag behöverr för att få den rätta känslan. Igentligen har jag så många olika smaker va de gäller inredning så jag skulle behöva massor med rum så man kan inreda dem olika överallt. Thilde sov sin första natt i sitt rum i natt. De gick bra men ja kolla till henne varje halvtimme kändes de som. Ja hade tänkt att hon skulle sova inne hos oss mycket längre men för hennes skull så provar vi de här nu så får vi se om hon sover bättre på nätterna. Nej de e så drygt å skriva på telefon så nu ger ja upp. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika

Man gör sej själv en tjänst och inte minst sitt barn om man vänjer dom vid eget rum så tidigt som möjligt. Det tror jag i.a.f stenhårt på. Dom måste ju tids nog i.a.f...så varför inte ta tjuren vid horen i tid. Oliver va 3 månader när han flyttade till eget rum. Det måste va jättejobbigt om man ska vänja dom när dom börjat bli stora. Det kommer bli skitbra ska du se. Hoppas allt är bra med er annars. kram kram

2010-05-15 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0