Vetrinären

... Idag ska vi åka in till stan. Hälsa på Thildes mormor och morfar. Moster kommer oxå vara där =) Sen på eftermiddagen ska Voffaren till doktorn. Han blöder från snoppen. Aj aj aj. Min lilla valping. Nej valp e han då rakt inte, han går ju å blir 7 år i sommar. Mammas stora kille =) har vare ut me han nu på morronen för att försöka samla upp urin till urinprovet de ska göra. Hur lätt e de då? Han skvimpar ju bara ur allt när han sätter ner benet. Fick lite grann iaf så jag hoppas de ska räcka. Dom sa att de kan vara antingen urinvägs infektion eller prostatan. Får hoppas de inte är nå allvarligt. Min lilla voffsing. Ska bli skönt att få kolla upp de iaf. han har även varit lite skumm den senaste tiden. han följer mig vartän jag går och vill inte vara ensam hemma. han e lite däven eller va de heter när han e inne, men när vi går ut så e han som valp på nytt. Vi får se va dom säger helt enkelt. Håll tummarna för att de gr bra. Uppdaterar senare om hur de gick.


hejs.



Kommentarer
Postat av: Elin

stackars lilla acce... hoppas han blir bättre snart.

2010-03-16 @ 20:11:44
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0