Så här är de


... Provade crosstrainern idag... Det måste vara nå fel på mej. Jag klara fem ynka min med pauser emellanåt, sen brände de så förbannat i musklerna i låren så jag knappt kunde stå. Hur kommer de sej? Förr stod jag i 40 minuter utan problem men nu... knappt fem minuter...? Fick sjuk huvudvärk och fick lov att sluta. Hur kul e de då? jag gick ut på en promenad för en stund sen för att få lite luft. Huvudvärken är ff kvar... men lite mildare dock. fattar inte va jag har för problem. Min kropp vill väl aldrig mer träna antar jag. Den har gett upp.

Promenaden var väldans skön iaf. Thildis sover i vagnen nu och Acce tyckte med att de va skönt ute. han hoppa å for överallt. Min lilla voffsing. Tog nåra bilder me mobilen men orkar inte lägga upp dom.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

Var rädda om er där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0