Idag...

...idag vill jag framföra något personligt...

Vissa dagar så känner jag lite extra mycket längtan efter min riktiga mamma. Önskar lixom att hon kunde få vara med mig och dela allt som händer runt i kring just nu. Jag önskar att min man hade fått träffa henne så han fick se vilken underbar och vacker människa hon var, trots sina problem som hon hade. Idag är just en sån dag, en sån dag som jag sknar henne lite extra mycket.

Men jag är så innerligt tacksam för mina föräldrar som jag faktisk har idag. Mina "nya" föräldrar.
Så till er vill jag säga; "mammsen och pappsen", TACK för att ni tog er an mig, både gång ett och gång två (ni vet va jag menar). Utan er hade jag  varken varit där jag är, eller den jag är, och jag är er evigt tacksam för de. Ni är bäst.


Ha en fortsatt trevlig dag allihopa.
Var rädda om er där ute.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, vet hur det där känns. Jag har aldrig saknat min mamma så mycket som nu när man fått barn. Man ville ju att ens föräldrar skulle få uppleva det hela. Men istället blev man helt ensam.=(



Stor kram till dig!

2009-12-19 @ 15:18:11
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Karin..

Fint skrivet mitt hjärta! <3

Jag tror att hon vakar över dig, är med dig var dag och följer allt spännande som händer just nu. Hon är din skyddsängel och kommer se till att allt går fint för er. Ni är så fina mina vänner!

Vi ses om nån timme!

2009-12-20 @ 08:31:59
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Madde

Känner igen mig Anna. Mammsen är väldans saknad <3

Vill ju att hon ska vara med och dela allting som jag ska få uppleva nu... Ska ju minsann bli mormor och allt <3

2009-12-20 @ 11:17:44
URL: http://Madeleine-Linevik.blogspot.com
Postat av: Denise

Tack själv hjärtat för att du finns, du har berikat vårt liv precis som din mamma Birgitta gjorde. Hon är en mycket stolt mormor. Hon var en mycket vacker och underbar kvinna men orkade inte alltid det hon ville. Jag saknar henne också.Du vet ju att hon själsligen är med dig och din nya familj varje dag. Jag är säker på att hon gläjer sig åt ditt liv i dag. Kramar mammsen

2009-12-22 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0