Torsdag


... har ni märkt av mitt veckodags tema? ;P


När det är en dag som denna, när de regnar förbenat mycket och man bara vil sitta inne å kolla film å mysa med en kopp te och filt i soffan, då är det bra att ha hund. Det är bara att slänga på sig storstövlarna, den vattentäta varseljackan, ner me Thilde i vagnen och på med regnskyddet och bege sig ut. Tio minuter senare sover dotra, hunden har gjort sitt och jag har fått mig en nypa luft så då gick vi in igen. Härlig dag de här. Nu tar jag mig en välförtjänt liten egentid här vid datan innan jag ska börja med städningen. Vill ha de fint idag när maken kommer hem och när det vankas midsommarfirande i morgon. Så de e bara att sätta fart... om en liten stund =)



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Härligt med nån som äntligen är positiv fast det regnar! =) Det gillas... =) Kram.. <3

2011-06-23 @ 13:18:31
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0