soliga dagar

... då undviker jag datan.. Vem vill va inne när de e fint väder?

I går va vi på grönan me min syster och familj. De va väldigt trevligt. Kanon väder verkligen!
De tyckte nog flera för fa-aan va me folk de va. Jag som tycker det är lite extra kul när man ser ett ansikte man känner igen fick dra på leendet lite extra iaf en gång under dagen. Vi gick in i skrattkammaren och där inne speglade vi oss tillsammans med David Batra =) Komikern ni vet. Dagen flöt på bra och Thilde åkte karusell. Hon hade verkligen jätte kul och tyckte de va jätte spännande att se på alla bergochdal banor och när pappa krockade runt i radio bilarna =)


Bus i vagnen



Synd att det här blev suddigt och att kameran ist valde att fokusera på de i bakgrunden...



Åka karusell med pappa =)


mamman dagen till ära...



Idag e jag lite loj.. Gick upp hela 0,4 kilo under går dagen så jag får väl va lite extra noga med maten idag.
Får i mig alldeles för mycke fett å saker som jag inte tror innehåller fett, innehåller massor med fett. Osynligt sånnt.
I morgon e de invägning och om jag har tur så kanske jag kan hinna loosa dom där 0,4 plusen idag.


Nej nu får de va nog.




Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Va härligt! jag vill också åka karuseller! =D



Du hinner bli av med dem tills imorgon! Kämpa på skruttsi! <3

2011-06-05 @ 14:10:33
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0