Liten kvällsvisit

... Tänkte bjuda på ett par bilder från gårdagen då de vart tok fest för min del medan maken var hemma med vår dotter. Helt galen kväll och jag hade så sjukt kul! Tack alla som va med och festa loss!


Började kvällen hemma hos Ulrika och marcus! tack för en trevlig förfest i erat fina paradis!


Utsikten de har går inte av för hackor!


Bjuder på den här...


Jag kan inte låta bli att dö lite när jag ser den här människan.
Han är bara för snygg! Och villka armar sen då! Yummi ;P
( får man säga så om någon annan när man e gift ;P )


... Jag dööööör... igen..


Nä här går det segare än segast.
Nu orkar ja inte mer.

hej då =)






Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka bilder;) hahaha! Tack Anna för en toppen rolig kväll, de måste göras om!=)

2011-07-31 @ 16:14:40
URL: http://crazymam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0