Sovrummet

... i går kväll åkte vi till IKEA för att kolla in lite inredning till sovrummet. De va faktiskt min man som kom på den briljanta iden att vi skulle börja riva där inne. Vi ska nämligen ha ner en vägg, å de vill han börja med pronto.
Vi har ju en walk in closet men den ska veck för att skapa mer utrymme å så ska vi sätta dörrar på stommarna där inne ist. Vi kollade på skut dörrar å fastna för ett par. Fasiken så dyyyyrt de va!  6000 spänn ska dom ha för endast två skjutdörrar. 6000! De betalar ja inte. Vi kollade på mitt första handsval å kom fram till att de va billigre och att de skulle passa oss. nÄr vi kommer hem inser vi att de går inte att ha vanliga dörrar... för vi måste göra en speciallösning där för utrymmet är endast 2,46 brätt å vi behöver 2,50 , så nu e vi fast. Hur fan ska vi göra? Hänga ett drapperi för? ALDRIG! gu så fult. kommer inte på fråga. Vi kommer på en lösning. Men hur de blir, ja de vette tusan.

Dom brukar ha garderobsveckor på IKEA. Nån som vet när de e dax för de igen??




Kommentarer
Postat av: Sara

Anna, jag har ett tips! Om ni behöver en annan bredd än va dom har på IKEA kan ni ju prata med Fröjd, han som bor där vi er! Jag har hört att han är Jätte duktig och inte så dyr=)

2011-02-22 @ 12:39:15
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni kan komma hit och pyssla någon dag, jag har mycke pyssel på g;) hihi... jag vet inte om dom har butik där, men på somrarna brukar de va cafee där varje fall så nått måste dom ju ha=)



Va skönt att höra att jag inte är en av dom=) Nu blev jag glad!=)

Kraam



2011-02-22 @ 12:44:51
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: laceeQUEEN

hej sötnos!



det ska bli super kul om du anmäler dig i tävlingen som finns i min blogg :)

vinnaren utser jag imorgon

lycka till

2011-02-22 @ 12:52:23
URL: http://laceequeen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Anna, kolla med andra leverantörer av skjutdörrar. Finns många och alla är inte tokdyra!



Kan spåna med dig annars =) Sånt gillar jag <3



KRamar

2011-02-22 @ 15:57:39
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0