Om jag bara kunde!

... Så skulle jag ha ringt försäkringsbolaget för länge sen.
MEN JA HAR JU INGEN TELEFOOOON så då går de inte så bra å ringa...


Nä men så här e de. Eftersom ja va så listig å kom på att ja surfar med mobilt bredband här hemma, så kan man skcka sms via datan. Så sagt å gjort så fick ja tag på Niklas som ringe försäkringsbolaget och ja skulle kunna lämna in min telefon med kvitto för 1500 kr. Eftersom ja inte hinner in i dag så får de bli på måndag.

Drog över till grannen som snällt lånar ut en av deras gamla telefoner. TUSEN TACK! Hem igen. Stoppar i simkortet. Men då e de ju de lilla problemet att mitt simkort är ihjäl så ja måste beställa ett nytt sånt. Går in på 3´s hemsida och försöker få kontakt med kundservise... RING PÅ TELEFON NUMMER xxxxxxx bla bla bla! JA KAN INTE RINGA! Kan dom fixa en chatt eller vad som hellst så man kan få tag i dom utan att ringa? Jag är så arg å ledsen! Ni anar inte!



*Sliter mitt hår å skriker rakt ut!*

AAAAAARRRRRRIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

* men va faan.. Vilka idioter... Hur lätt är det när man oftast vill ha tag på dem när dte strular.. =( Fy va sur man blir..

2011-02-18 @ 18:06:33
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0