Badar i rött

... inte riktigt...

Men ja sitter här å avnjuter ett välförtjänt glas rött vin å de är riktigt musigt. Vet inte när jag drack nån form av alkohol sist faktiskt. Jo ja tror de va i oktober senast =)


Vi va hem te karin å johan e snävng nu i kväll... men där blev vi inte långvariga för deras som bajsade satan flera ggr så vi tog vårat pick å pack å åkte hem igen. Men de gör inget. Jag tycker de e rätt skönt me en hemma kväll i kväll. Känns ganska mysigt. =) Ska alldeles strax ta å tända upp lite ljus å  så =) Thilde ska strax sova å vi ska se melodifestivalen som jag ser börjar NU! Slänga upp ett par kort sen blire soffan =)

  

Nån skumm typ i min kamera och sen en liten bild på det goda vinglaset =)


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Sorry snygging... Håller verkligen alla tummar för att ingen annan blir sjuk.. =(

Bra att du preparerade dig med lite alkohol så kanske inte bakterierna biter. =P

Jag tyckte faktiskt också att det var rätt så skönt, var verkligen dötrött... Kunde knappt hålla mig vaken. Somnade till när de presenterade vinnarna. =/

Kram gumman!

2011-02-20 @ 07:51:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0