Illa!

... Mår illa och har ont i magen för allt skit jag ätit idag.
Skulle ba villja gå å spy upp skiten men de e inte riktigt min grej...


Har vare till Nya IKEA idag. Ja de va ju stort... men tyckte de känndes lite rörigt och hullerombuller... men man vänjer sig väl o kommer väl i i de där va de lider. Tyckte att de kändes trångt på sina ställen. I miljöerna lixom. Å bland vissa varugrupper... Njä just nu gillar ja de gamla bättre. Idag får butiken 4 av 10 möjliga poäng.


va även in på jobbet idag... Pratat med chefen, eller rättare sagt den vikarierande chefen.
Han är så himla bra tycker jag. Känns skönt att ha fått lätta lite på trycket och sen har ja bestämt ett datum ja ska komma tillbaka. 1 september e de tänkt nu. Jag måste.

Faan. Ja känner mig låg. Får sånna här dar i bland.
Låg och fet. Känner mig vidrig å ful. Va fan ska jag gö för att tappa vikt? Ät 
Kosten går å fanders å träningen ger inga resultat.
Känner mig värdelös som person och helt jävla rutten.
Va fan fixar ja inte bara de här för då? jag vill ju!! meeen så blir jag irriterad över något och trycker då i mig en kaka.
Efter de får jag ångest och vill gråta. Slår mig i magen och skriker.
Vafan ska man va fet för? Och varför ska man bli ännu fetare av kakor?
Jag vill må bra! jag vill trivas! Jag vill ha massor med vänner som finns här för mig, oavsett om de har barn eller inte.
Just nu är allt ett helvete och jag känner mig som den mest hatade och äkligaste personen i hela jävla universum!

Ni ska få nån bild...



   

A few years ago.... Men snart så..




Kommentarer
Postat av: emma linde

Du är inte fet... Fast jag förstår hur du känner dej för jag känner exakt samma sak. Efter denna graviditet ska jag anmäla mig till viktväktarna. Råder dig att pröva på det, tror på det mest och inte hålla på med massa andra bantningsmetoder som funkar för tillfället och sen går man upp allt igen.



SÅ till hösten kan du joina mig, så har vi en slags get togehter vett ja och skriver hur mkt vi gått ner varje vecka, då har man lite press på sej =)

2011-04-13 @ 19:32:25
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: Sara

Anna! Du är verkligen inte, ful, äcklig och fet! Vi förtsätter kör hårt på gymet, sist va vi ju så jävla gryma!!!:)

You go girl!!!

2011-04-13 @ 21:04:14
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Ida Hansen

Jag tycker du är jättefin anna! har alltid tyckt de sen du och jeremy var ihop, och de var ju ett tag sen nu! Kände för att slänga in en komplimang, så nu gjorde jag de :)

Kram!

2011-04-13 @ 21:44:40
Postat av: Karin.. =)

Du är så fin, precis som du är Anna! Du klarar det, bara du hittar motivationen. Jag börjar känna mig småpepp jag med! Nån kvällspromenad i veckan?? imorgon kanske..?? Kram.. <3

2011-04-16 @ 22:28:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0